Lördag

Jag hann göra mycket idag, både slänga återvinningen och hämta paket, panta burkar och handla. Dottern fick köpa en bamsetidning och en godispåse (bara choklad i). Sen har jag även städat bilen och vi har nyss ätit hemgjord pizza. Har kört många maskiner med tvätt idag också, så nu har jag en del lakan i torktumlaren som väntar på att vikas. Jag har bivit beroende av min torktumlare! Annars hinner jag inte tvätt allt som ska tvättas på helgen, eftersom jag inte hinner tvätta på vardagarna och på helgen hinner inte allt tvätta så då är torktumlaren oumbärlig. Dottern har sprungit av sig på gräsmattan så hon lär somna i soffan om ett tag. Får se sen om jag hinner sitta ner en stund sen efter att tvätten är vikt och den blöta tvätten är upphängd.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0