30 årsdag

Så var man inte 20 längre utan 30... I måndags fyllde jag år. Hann dock inte rikigt känna att det var min födelsedag eftersom jag på tjänsteresa och kom hem först vid 19-tiden. Men då jag kom hem möttes jag av en gosig kram från min 3 åring och så fick jag 2 fina teckningar och en fin blomgrupp. Fick även god mat och gott fika på kvällen. Men sen var det bara att kliva upp dagen efter klockan 5 igen. Jag har valt att skjuta upp min födelsedag, Så jag ska fira på lördag. Och idag är jag ledig! Har även tagit ut en semesterdag imorgon för en gång skull!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0