Tiden går fort

Tiden har verkligen sprungit iväg de senaste 2 veckorna... Det var ett bra tag sedan jag hunnit sitta ner och blogga. För 2 veckor sedan började jag på mitt nya jobb! En stor omställning för både mig och dottern, som inte är van att vara i från varandra. Så numera blir det långa dagar, då jag pendlar ca 2 timmar per dag. Till råga på allt så är sambon på jobb i annan ort i 2 veckor så här just då jag börjat på nytt jobb, så det är lite extra tufft just nu. Jag och dottern har varit ensamm i helgen och bara njutit och haft det mysigt. Men en helg går alldeles för fort och imorrn är det återigen dags för jobb och förskola för våran del.

Jag fick fin överraskning av sambon och dottern på alla hjärtans dag, då jag kom hem från jobbet fick jag en flaska rosevin, gelehjärtan, en blombukett och ett fint hjärta som dottern gjort på dagis. samt en fin teckning som dottern ritat på pappans jobb.



Förra helgen hade jag även turen att min bror som var här på besök bjöd på hembakade semlor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0