Torsdagsstädning



Efter att ha lämnat dottern på dagis och handlat så cyklade jag hem och nu har jag städat hela huset, bytt sängkläder, kört en tvättmaskin och hängt upp den ute (sol idag=bra torkväder!) och kört igång en till tvättmaskin. Skönt att hela huset är rent nu inför helgen då min mamma kommer hit! Ser fram emot det jättemycket, och dottern har pratat och "mommo" i flera dar nu!

Nu blir det fika/lunch tillsammans med Amelia höst-nummer innan det är dags att cykla mot dagis och hämta hem dottern.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0