Mamma mu och kråkan



Jag har nyligen skaffat ett medlemsskap i Barnens bokklubb åt dottern. Hon har varit med i Go boken sedan hon föddes och jag har tyckt att det har räckt. Barnens bokklubb har länge skickat reklam om att vi ska bli medlemmar, men då har jag bara slängt bort det. Men nu senast så fick vi ett erbjudande som inte gick att motstå! Man fick välja 2 böcker för 9:-/styck och för 49:- fick man Mamma mu och kråkan gosedjur! Dottern älskar ju Mamma mu och leker ofta mamma mu-lekar med sina leksaker. Då hon såg reklambladet med gosedjuren så blev hon helt till sig, så jag kunde inte låta bli. Jag var själv medlem i Barnens bokklubb när jag var liten och minns vilka fina och bra böcker man fick köpa därifrån. Vet att min mamma har sparat alla och de finns hemma hos Mamma och pappa i kartonger som jag sen kan hämta där. Barnens bokklubb är precis så bra som jag minns den, många fina kvalitetsböcker med kända figurer samt många nya spännande böcker. De har även "vuxenböcker" såsom böcker som handlar om barn och barns utveckling, matlagningsböcker osv. Valde en Mama mu-bok och så en dvd med Alfons Åberg samt Mamma mu och Kråkan gosedjuren åt dottern i välkomstpaketet. Boken och dvdn kom i brevlådan i förrgår och i dag fick jag hämta ut gosedjuren, så nu sitter de i hennes rum i väntan på att hon ska komma hem från dagis. Blir en fin helg-överraskning tror jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0