Gårdagens projekt


I går installerade jag ett tippskydd på spisen (äntligen!) Och plötsligt känns köket mycket barnsäkrare! Var också meningen att jag skulle montera dit ett hällskydd, men det visade sig att hon på babyproffsen gett mig fel kartong! Så det jag kom hem med var endast ett knappskydd.  Så nu måste jag åka tillbaka dit igen och byta den mot ett hällskydd.


Toaletten fick en ny sits igår. Tycker det är bra äckligt att ha de förra ägarnas 20 år gamla inpinkade sits, så vi köpte en ny på ikea och jag monterade dit den igår efter att ha skurat hela toaletten. Känns bra mycket frächare att sitta där nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0