Vackra lampor!


Jag har ett tag letat efter fönsterlampor till sovrumet. Ikea har tydligen slutat med fönsterlampor, är det inte modern med fönsterlampor längre eller vad?! Men så såg jag dessa hos Jotex, tycker det är jättefina och de skulle passa så bra in i stilen i vårat sovrum! Jag har bestämt mig för att klicka hem 2 stycken, det enda tråkiga var att leveransen kommer först den 10 december... :-( Men jag ska ändå beställa nu för med koden 112111 så får man 100:- rabatt på hela köpet.

Sån otroligt fin elljusstake! Jag har i flera år tittat på ljusstakar i denna stil, men inte haft plats för att köpa dem. Men nu såg jag dessa hos Jotex/Ellos för 249:- så nu tror jag att jag ska beställa 2 stycken till allrummet! Jag har tagit på mig att julpynta, sy julgardiner m.m inför julen så allt är lite hemligt för resten av familjen ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0