Ensam hemma

Nyss åkte dottern med sin pappa för att köpa pizza. Jag hade ingen lust att följa med, men dottern ville så gärna förlja med pappa ut och åka bil. Så nu är de i väg och handlar och jag är själv hemma... Usch så tomt den känns och vad nära man har till gråten. Hoppas de kommer hem snart igen! Jag kan inte hjälpa mina tankar, men varje gång jag säger hejdå till någon närstående så tänker jag alltid "hoppas det inte var sista gången vi sågs". Vet inte varför jag tänker så konstiga tankar, men det gör jag. Så nu när de åkte i väg så började jag panik-sakna dem redan då bilen rullade ut från gården, ville nästan springa ifatt bilen och åka med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0