Fredagsmys


Efter en hel veckas vab (vård av sjukt barn) så ska det bli skönt med helg. Dottern har sedan förra helgen haft hosta och varit så trött så vi har haft en hemmavecka. Förkylningarna är dock inte riktigt borta än, snuva, nysningar och hosta finns kvar men vi har hunnit vila och tagit det lugnt. Jag har även hunnit få en del gjort ändå fast att jag har haft dottern hemma. Visst allt tar mycket längre tid att göra och planera då man har en vild 2½ åring att passa på, men det går. I dag var vi iväg och handlade och dottern hälsade på djuren och klappade kaninerna som finns på mini zoo här i närheten. Sen när vi kom hem hann jag även montera på "bitskydd" på våra nya fruktträd för att förhindra att rådjuren gnager sönder våra träd. Har även ställt om timrarna för våran utebelysning, det är lite pyssel med det också. Har nyss diskat undan efter våran tacomiddag och har duschat dottern. Nu väntar lite fredagsmys i soffan så småningom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0