Första advent


I dag tände vi första ljuset i våran nya adventsstake! Visst är den fin?! Den kommer från Jotex, och jag som älskar allt med bokstäver och ord i inredningssammanhang föll pladask för denna. Det hade dock kunnat vara lite bättre väder idag, spöregnade och blåste hela förmiddagen, men lagom tills vi skulle åka ner på byn här för att gå på julmarknad så sprack det upp litegrann och det duggregnade bara. Mern nu på kvällen så spöregnar och blåser det igen. Blev en tur in till stan och ikea på eftermiddagen också, där vi åt ikeas julbord, riktigt gott var det!


En sån här mysig fleecemorgonrock fick dottern idag i adventspresent, hennes gamla morgonrock börjar bli för liten så jag tyckte det var dags för en ny. Så denna blir perfekt för henne att mysa i på julen och under jullovet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0