Unicef just nu

Sitter just nu och tittar på humorgalan för Unicef på 4:an. Man gråter innombords utav alla hemskheter i världen, vuxna som utnyttjar barn och barn som dör utav malaria, undernäring och polio. Detta borde inte får hända!! Om man inte bryr sig om detta eller sitter och är oberörd av barn som far illla då är man gjord av sten! Om det är nåt man ska engagera sig i så är det för barnens rätt!

Det finns så många sätt att bidra, jag har, förutom att vara världsförälder, köpt den fina Unicef-tröjan för barn på HM samt fina Unicef-armbandet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0