To do-lista Måndag

Måndag:

  • Köpa 2 mattor på Rusta
  • Handla mat
  • Planera middag
  • Köp frimärken
  • Lämna 2 kassar med kläder till välgörenhet
  • Gör iordning inspelning av veckans program
  • Vika lakan
  • Tvätta sambons softairgun-kläder
  • Fixa adressändringen
  • Kontakta det nya dagiset för besök?
  • Svara på mail angående smyckesbeställning
  • Invig håltången och gör lås på läderarmbanden
  • Beställ hem stora lås i äkta silver
  • Beställ hem stora lås i silverplätterat
  • Beställa 1,5 mm sifferstansar
  • Ring skatteverket och kolla upp så att städfirman jag ska anlita verkligen innehar F-skattsedel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0