Shopping på Rusta

Jag har upptäckt att Rusta har en hel det bra priser, så då jag ändå skulle in där för att köpa packmaterial (silkespapper och bubbelplast) så blev det även lite annat smått. Solcreme i sprayform åt dottern och b.u.s-spray åt mig. Stylingborste och vanlig hårborste åt mig samt en likadan hårborste fast i mindre format åt dottern! Nu då hennes hår äntligen börjar växa så tyckte jag det var dags för henne att få en egen liten hårborste (tills nu har hon haft en såndär bebis-hårborste) och vad passar väl bättre då än en liten kopia på mammas hårborste!? 19:- och 14:-/styck kostade dem bara! Sen hittade jag sötaste plåtasken med plåster i! Eftersom dottern troligtvis kommer komma i "plåster-åldern" snart så är det lika bra att införskaffa ett lager redan nu :-) Jag har tittat på sånna här plåtaskar för plåster tidigare, men tyckt att de har varit lite väl dyra, men denhär för 29:- tyckte jag var mycket bättre. De följer med 20 plåster och sen när de är slut är det ju bara att fylla på med nya plåster! Kommer bli som en liten färgklick i badrumsskåpet. Blev även lite muminplåster för 12:-. Det lär ju bli en hel del skrubbsår nu i sommar då hon springer runt på gräsmattan och vi kommer vara utomhus betydligt mycket mera nu då vi bor i hus och inte sitter instängda i en lägenhet på 3:e våningen. Nu kommer vi ju äntligen att ha en egan gård för dottern att leka på! Som vi bor nu kan man inte direkt gå ut och leka, går man ut genom porten här så kommer man direkt till en cykel/gångbana och en bilväg! Inte direkt så vidare värst barnsäkert om man har en 2 åring med spring i benen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0