Picknick på dagis

I kväll har vi varit på picknick på dagis! Jag och dottern mötte upp pappan som kom direkt från jobbet. Och så hade vi med oss maten som jag gjort iordning. Lite trist var det dock att det bara var vi och en familj till, men desto mer tid för oss att prata med personalen. Vi satt på en filt och mumsade den medhavda matsäcken bestående av pastasallad och tunnbrödrullar. Dottern hade dock inte tid att sitta still och äta särskilt länge, hon ville springa omkring och visa oss en massa saker, cykla på en trehjuling (där hon nästan har lärt sig att trampa!) sen så grävde hon i sand och grus så det var en sandig unge som åkte hem i bilen sen, tror att lite sand dock blev kvar efter duschen... Men nu är det en nöjd tös som slumrar i sin säng :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0