Leksakskaos


Alla småbarnsföräldrar som INTE känner igen den här synen räcker upp en hand! (Tror knappast någon räcker upp handen) Ni som har småbarn kan nog vittna om att vardagsrummet då och då blir belamrat med leksaker och legobitar! Ett riktigt leksakskaos som jag aldrig skulle vilja byta ut mot något annat i hela världen! För mig började livet då min dotter föddes! Även fast jag ibland suckar och plockar leksaker från golvet flera gånger varje dag så skulle jag aldrig vilja vara utan detta, leksaker på golvet är vad som gör ett riktigt hem för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0