Handlat på Rusta

I dag var jag in på Rusta för att köpa en matta till lekstugan, och kom ut med följande:

Den randiga mattan ska jag ha i tvättstugan, 180cm lång 199:- Mattan med stjärna på ska dottern ha i lekstugan 79:- kostade den.
Den randiga mattan finns även som 3m lång för 349:- den skulle jag eventuellt vilja ha i köket, men det får bli sen då man bott in sig och kan måtta upp. Dock är jag sugen på en svart pappelina med vita stjärnor på, fast den är rätt dyr... Sen så måste ju sambon få vara med och bestämma också, tvättstugan är dock mitt område så där tog jag mig friheten att bestämma matta ;-)

Muffinsformar 29:- samt brödfat för 29:- (jag köpte ett svart)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0