En sån här blidde det!

Då var den beställd! En svart "Chicco liteway" blev det! Vi kom fram till att vi tyckte att den var mest prisvärd. Köpte även till 2 mugghållare att fästa på vagnen, det var extrapris på dem kostade bara 25:-/styck! Jag beställde de från Allt för föräldrar och de hade just nu kampanj på vagnen som kostade 1295:- och man fick den fraktfritt! Superbra! Nu hoppas jag att den är bra, men det borde den vara efter allt bra jag läst om den. Hoppas dottern kommer gilla att åka i denna. Nu var semestervagnen fixad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0