Egna tags på väg!

Fick just ett telefonsamtal från "Pagoni" där jag beställt tags med mitt eget märke på! De var klara och de skulle skicka dem! Det hade dock skett ett misstag i beställningen, de var ovala istället för rektangulära. Men det gör mig inget eftersom jag ändå hade så svårt att välja mellan dessa då jag skulle beställa. Hon jag pratade med sa dessutom att de var supersnygga i oval form och att det pasade namnet "Chrizzy" som står på dem. Nu är de skickade och jag väntar med spänning tills de dimper ner i min brevlåda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0