Brun utan sol, eller orange utan sol?


I dag köpte jag dessa 2 flaskor från Nivea. Nu har jag peelat huden i duschen och smort in mig med dessa, återstår att se om jag blir brun eller randigt orange... Återkommer med testresultat. Klibbigt är det iaf och luktar ju inte speciellt gott heller. Men jag är så blek och hinner inte sola så detta verkade som ett bra alternativ just nu. För mer än 10 år sedan så smorde jag in mig med brun utan sol inför en solsemester, men det var en riktigt flopp! Alldeles orange blev jag, och hur händerna såg ut ska vi inte tala om! Haha! Så jag har varit lite avskräck inför hela dethär med b.u.s, men nu har jag provat igen så hålla tummarna för mig nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0