Spagetti och köttfärssås i flyttstöket


I dag åt vi spagetti och köttfärssås. Dottern åt med hela kroppen och över hela sitt bord, att inte Ikea har gjort svarta barnmatstolar + brickor!? De vita blir ju så missfärgade av köttfärssås och ketchup! Svart borde deras "Antilop" stolar vara!


Eftersom majoriteten av våra glas är nerpackade i flyttkartonger och de få glas vi hade framme redan stod i diskmaskinen så fick vi improvisera i dag då vi åt. Jag tog en engångs plastmugg och sambon tog måttet som hör till våran stavmixer! Skål!


Kommentarer
Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 03:51:43
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0