Nya leksaker


I går efter att vi hade vinkat hejdå till lägenhetn jag coh dottern (hade besiktningen igår och lämnade sedan tillbaka nycklarna) så åkte vi och åt varsin hamburgare på Mc Donalds och efter det gick vi på leksaksaffären där dottern fick köpa 2 saker, en hink med hello kitty och ett nalle puh mjukdjur. Så nu har Nallle puh både varit med på att dansa runt våran (numera vissna) midsommarstång, plockat smultron och sprungit runt på gården. Puh är även en bra kompis då man ska se på film eller sova i vagnen.

Inne på H&M hittade i sedan en hello kitty mjukis för 30:- samt 2 linnen för 10:-/styck samt 2 linnen för 30:-/styck till dottern.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0