Idag

I dag har jag hunnit med hur mycket som helst! Efter att ha lämnat dottern på dagis körde jag ner till sambons jobb och lämnade av lite grejer som han bett mig skjutsa ner. Sen åkte jag till Bauhaus och köpte 20 flyttkartonger, åkte sen till ica maxi och fixade så jag kunde självscanna med mitt ica kort, handlade mat och sen körde jag hem och fick springa 3 vändor upp och ner för trappan för att jag skulle få upp matkasse och flyttkartonger. Sen åkte jag och hämtade ut ett paket och postade lite brev innan jag åkte och parkerade bilen. Sen gick jag hem och städade badrummet och körde en maskin med tvätt, åt lunch och sen gjorde jag lite smycken som jag haft planer på.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0