Gårdagen

Hann inte blogga något alls igår då det var fullt upp hela dan! På förmiddagen så packade jag flyttkartonger, sen då vi hämtade dottern så åkte vi och hälsade på på den nya förskolan där hon ska börja i höst. Vi dök upp där utan att ha ring innan vilket kändes lite halvpinsamt, men de var så trevliga och tog sig tid med oss i allafall! Så nu har vi träffat en av förskollärarna som ska ta hand om dottern sen, hon verkar jättegulligt och avdelningen var fin så det blir nog bra. Efter besöket på förskolan så åkte vi förbi VÅRAT hus och tittade! Gräsmattan var inte klippt på länge vilket vi hoppas att säljaren kommer att göra innan vi får nyckeln och 2 veckor.

Svärmor var här igår en sväng också och jag fick en födelsedagspresent i efterskott, en sko-tork som jag hade önskat mig till huset.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0