Vit ampel från ikea


Vit ampel från ikea 49:-

Såg denna fina ampel i ikeakatalogen. Fick en sån här kruka från samma serie då jag fyllde år som jag gillar jätemycket. 2 sånna här har jag tänkt att köpa till köksfönstren! Sen skulle jag vilja få tag i konstväxt i form av "hjärtan på tråd" eller nån liknande som kan hänga ner. Den skulle passa så fint ihop med de vita fåglarna som jag köpte i torsdags på Village (bild kommer sen). Skulle även vilja ha en hängadene skyl/hjärta med texten "välkommen" på, typ den här:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0