Fixat hemma

I går och idag har jag passat på att fixa hemma då det ändå har regnat ute. Igår packade jag upp mängder med kartongen som bara har blivit stående sedan vi flyttade in, kartonger innehållandes mina böcker m.m. Packade upp i mina bokhyllor i mitt arbetsrum. Just nu ser det rörigt ut och är inte riktigt färdigsorterat ännu, men är på god väg iaf.


Dekorerade även lite igår också:

Skylten "Dags att städa"/"Nystädat" fick jag av min mamma då hon var här. Ljushusen på byrån fick jag av sambon i julklapp.

Fixade även i lekstugan igår och satte upp lite förvaring, en klocka och en anslagstavla.


I dag fortsätte jag med att sy gardiner till lekstugan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0