Smycken som jag gjort

På min fritid tillverkar jag smycken, både i äkta silver och i silverplätterat/silverfärgat. Jag började med min hobby under mammaledigheten 2009 och sen dess har det fortsatt. Får ibland beställningar på smycken så jag driver mitt lilla "företag" som en hobbyverksamhet. Jobbar med smycken då jag får en stund över.

Den här veckan har jag fått klart lite smycken som jag haft planer på ganska länge. I dag blev de sista klara så jag kunde rigga upp fotostudion och fota dem!

Halsband med kraftig kedja och stort klo-lås.
Avlångt hjärta stansat med 1,5 mm stora bokstäver. Hänge i form av en glasbumling. Silverpläterat.


Kraftigt armband med stansat hjärta (1,5 mm stora bokstäver), äkta silver.


Örhängen med avlånga länkar, äkta silver.

Armband med avlånga länkar, äkta silver.

Halsband med avlånga länkar, äkta silver.

Än ni nyfikna på fler smycken som jag gör besök gärna:

Min Smyckeblogg

Min hemsida

Eller *Chrizzy Smycken* egen facebooksida




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0