Humanity for all


Förra året beställde jag ett svart Humanity-armband från Kyss Johanna
Av inköpspriset går 25% till välgörenhetsorganisationer som stödjer mänskliga rättigheter.
Jag tycker det är en fin sak att köpa välgörenhetssmycken, dels får man vara med och bidra till en förhoppningsvis bättre värld och så får man ett fint bevis på detta i form av ett smycke. Jag gillar mitt Humanity-armband väldigt mycket och använde det mycket förra våren och sommaren, men nu under vintern har det fått vila, men nu tror jag att jag ska plocka fram det igen och återigen börja använda det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0