Helgen



Har haft en ganska lugn och mysig helg. I fredags tog jag och dottern en promenad med vagnen och gick och handlade lite, sen åt vi tacos då pappan kom hem från jobbet. Lördagen bestod av lite kaos i rutinerna då dottern vägrade sova middag, vilket gjorde att jag nattade henne och hon somnade 18:50, sen hade jag en stund då jag kunde sitta vid datorn och sen kollade jag på en film och åt godis och popcorn innan jag gick och la mig. I dag har jag även tvättat och packat lite (vilket jag har gjort hela helgen förutom att ta det lugnt) mycket tvätt har det varit att tvätta upp. Dottern och jag har lekt och läst saga och sen duschade vi ihop innan det var dags för henne att gå och sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0