Fredag förmiddag


Godmorgon! Här började dagen innan klockan 8, trots att hela familjen är lediga idag. Dottern fick ligga kvar i våran säng en stund och mysa och kolla på Pippi Långstrump i pappans ipod, men klockan 8 tyckte hon det var dags att kliva upp. Så vi åt frukost och sen tog jag en dusch medan dottern satt med i badrummet och kollade på Piggley vinks äventyg på min mini laptop. Nu sitter dottern och jag i köket och tar det lungt, sambon som har jobbat hela veckan fick sovmorgon. Jag vaknade med en upphakning eventuellt en nerv som kommit i kläm i ryggen, aj aj... I går hade vi visning av lägenheten, så nu börjar det bli mer och mer verkligt att vi ska flytta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0