Chrizzy smycken Kollektion 2012


Massor av örhängesnyheter!


Örhängen med stora genomskinliga glasbumlingar.
Pris: 70:-
(Örhängena finns i en begränsad upplaga)


Örhängen i modell "Black night"
Örhängen med glittrande strassrondell samt pärlor som skimrar i svart och mörkblått.
Pris: 100:-
(Örhängena finns i en begränsad upplaga)


Örhängen i modell "Crazy pink"
Örhängen med rosa krackelerad pärla
Pris: 70:-
(Örhängena finns i en begränsad upplaga)


Örhängen med stora svarta pärlor.
Pris: 70:-
(Örhängena finns i en begränsad upplaga)

__________________________________________________________________________________________

Här nedan presenterar jag en kollektion med "Chrizzy örhängen". Modellen känns igen på de långa kedjorna, vilket kommer vara ett återkommande inslag på de örhängen som jag gör.


Chrizzy örhängen i modell "Gray"
Pris: 100:-


Chrizzy örhängen i modell "Gnistra"
Pris: 100:-


Chrizzy örhängen i modell "Gnistra-Lila"
Pris: 100:-


Chrizzy örhängen i modell "Mango"
Pris: 100:-
(Örhängena finns i en begränsad upplaga)


Chrizzy örhängen i modell "Green twist"
Pris: 100:-
(Örhängena finns i en begränsad upplaga)


hrizzy örhängen i modell "Black"
Pris: 100:-
(Örhängena finns i en begränsad upplaga)


Chrizzy örhängen i modell "Peach"
Pris: 100:-
(Örhängena finns i en begränsad upplaga)

Vill du beställa nåt av örhängena ovan? Maila: [email protected]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0