Humorgalan 2012


Unicefambassadörerna Liza Marklund, Mark Levengood, Eva Röse och David Hellenius står som galavärdar när Humorgalan - för varenda unge direktsänds den 1 maj i TV4. Under kvällen blandas humor med unika uppträdanden och reportage från Unicefs arbete runt om i världen. För tionde året i rad samarbetar TV4 med UNICEF och direktsänder Humorgalan - för varenda unge. Insamlingskvällens mål är att få så många tittare som möjligt att bli Världsföräldrar och hjälpa barn i utsatta situationer runt om i världen. Kvällens viktiga ämne tas upp i flera reportage och blandas med underhållning i form av liveuppträdanden och humor.

När Humorgalan sändes för första gången 2003 fanns det 20 000 Världsföräldrar i Sverige. Idag, tio år senare, har antalet ökat till hela 145 000. De bidrar med 100 kronor i månaden till UNICEFs arbete för barns rättigheter världen över. Behoven är enorma, och därför behövs det fler Världsföräldrar som är med och kämpar för varenda unge.

Humorgalan - för varenda unge direktsänds i TV4 klockan 20.00 tisdag den 1 maj från Berns i Stockholm.
Missa inte detta!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0