Ny frisyr

I dag var jag hos frisören och klippte mig. hade tänkt ha det ganska långt och sen fixa till etapperna/flikarna runt ansiktet. Men efterom jag inte hade klippt mig sedan i maj så var håret rejält slitet så jag fick kapa ca 10 cm. Sen gjorde hon ganska mycket uppklippt i luggen samt även bak på huvudet. men jag är ändå nöjd även om det är ovant att håret är så kort. Det blev mer frisyr av det hela och så mycket volym jag fick! Tycker frisyren ramar in ansiktet finare jämför med de platta "gardiner" jag hade innan.


Kommentarer
Pernilla

Åh vad snyggt! :) Passar dig jättebra! :)

2011-10-06 @ 17:35:18
sara

Snyggt C! Jättefint!!

2011-10-07 @ 21:50:08
Christin

Tack snälla söta ni för kommentarerna!

2011-10-08 @ 21:49:28
URL: http://mammachrizzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0