Fredagsmys

I förmiddags åkte jag och dottern och slängde återvinningen, pantade burkar och handlade samt hämtade ut paket på posten. Sen hem och gjorde lunch åt oss, sov en timme samtidigt som dottern. Sen när vi vaknade så höll pappan på att byta till vinterdäck på bilen, så vi gick ut en stund. Sen in och fixa fika och efter fikat så gick vi ut och krattade löv en timme inna det var dags att gå in och börja med middagen. Dangens middag blev hemgjord pizza. Så nu är vi mätta och jag har just diskat undan. Dottern myser en stund med pappan innan han ska åka till jobbet och då ska hon duscha sen ska vi krypa upp i soffan och har fredagsmys. Sen då hon somnat (förhoppningsvis somnat) så ska jag se på "Sex and the city 2" (fick köpa den för 9:- hos CDON) och äta godis!

I morrn blir det till att fixa mer i trädgården och röja bort lite skräp från vinden som ska slängas på tippen till veckan tillsammans med en gammal garderob som vi röjt ut från rummet vi börjat renovera, men nu först väntar fredagsmys för mig och dottern!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0