Halva reapriset!


Smet in en sväng på Lindex idag för jag skulle hämta ut ett paket med 2 bh som jag beställt. Och kom ut med en kasse med 4 plagg åt dottern också! Lindex kör just nu halva reapriset på dam- och barnkläder så allt detta fick jag för strax över en hundring! Jeansleggingsen med lappar på kostade hälften av 75:-, alltså 37,50:- de glittriga rosa leggingsen kostade 25:-, shortsen 37,50:- och pepparkakströjan 15:-. Då jag handlar på rea så tänker jag alltid långsiktigt och köper sånt som jag vet behövs sen, glitterleggingsen kan ju passa till nyår eller till melodifestivalen och pepparkakströjan blir perfekt att ha till advent och julen i år!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0