Stainless steel smycken


Dogtag i stainless steel på kulkedja.
Samtliga delar i stainless steel.
Texten är 1,5mm stor och brickan ca 31x18mm
Pris: 300:-



Hjärta i stainless steel på kulkedja.
Samtliga delar i stainless steel.
Texten är 1,5mm stor och brickan ca 24x21mm
Pris: 300:-


2 Dogtags, modell "Army" i stainless steel på kulkedja.
Samtliga delar i stainless steel.
Texten är 1,5mm stor och brickorna ca 35x20mm
Pris: 400:-


Bricka i stainless steel på kulkedja.
Samtliga delar i stainless steel.
Texten är 1,5mm stor och brickan ca 35x12mm
Pris: 300:-

Texten är stansad på fri hand, det betyder att jag hamrar in varje bokstav för hand. Detta gör att det är omöjligt att garantera en spikrak text, men det är just det som är charmen med hantverk, att inget smycke blir det andra likt.

För att beställa maila: [email protected]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0