Vattnet tillbaka!

I tisdags fick vi äntligen tillbaka vårat vatten! 1 vecka tog det, och tvättberget det bara växte! Det första jag gjorde då kommunen varit här och kopplat bort "navelsträngen" till grannens hus och kopplat på vårat vatten det var att köra i gång en maskin med tvätt sen dammsög och skurade jag golvet där i tvättstugan/groventrén! Så otroligt skönt att vattnen är tillbaka! I går fick dottern bada och jag har kört minst en maskin tvätt varje dag (tar ett tag att tvätta ikapp drygt 1 veckas tvättberg).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0