Oxygen forest


Kicks nagellack i fägen "Oxygen forest".

Har enbart positiva saker att säga om kicks nagellack (och då har jag testat en hel del olika märken i budgetklassen!). De är lätta att måla med, inget tjockt klibb utan tunna och lättflytande lack. De torkar snabbt och håller länge. Oxygen forest blir matt då den torkar, jag har lite svårt för matta nagellack (även fast jag vet att det är modernt just nu) men vill man inte att naglarna ska vara matta så blir de lite glansiga igen då man målar på topplacket. Jag har både baslack och topplack från kicks och jag måste säga att de är några av de bättre bas och topplack som jag provat i budgetklassen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0