Här ligger jag

Här ligger jag i trädgården på en smurfblå uppblåsbar fotölj som någon i familjen tyckte var en strålande idé att blåsa upp i sommar, men som vi mest fått jaga tvärs över trädgården då det blåst o regnat. Det är alltså denna som jag nu försöker släppa ur luften på. Och självklart är det 2 ventiler på, sånnadär som man måste nypa ihop för att de ska gå att släppa ut luften.. Så här ligger jag nu på fotöljen och klämmer ihop ventilerna och lyssnar till pys-ljudet, sånt här tar tid vill jag lova... Undrar just vad förbipasserande tänker "där ligger hon och håller på med nån slags yoga". Inget konstigt alls, detta är fullt normalt! ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0