Godis till en 2½ åring


Vi har en musli hemma som både jag och dottern älskar, i den är det små bitar av papaya och dessa är det gottigaste i hela muslin! Dottern brukar plocka ut dessa bitar och äta som godis. Förra helgen tänkte jag köpa torkad papaya till henne då vi var på City gross, men då hade de inte det och dottern blev så besviken. Men i dag fann jag denna påse på ica, 21:- kostade den i och för sig men eftersom vi försöker hålla dottern borta från godis så länge det går så tycker jag detta är ett bra alternativ till godis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0