Fredagen

I fredags åkte jag och dottern in till Västerås och besökte den nyöppnade gallerian i Erikslund. Vi hade turen att dagen efter invigningen så var det inte supermycket bilar på parkeringen, men vi ställde oss ändå längst bor på City gross parkeringen. Då vi skulle åka hem var det däremot helt fullt på alla parkeringsrutor! Höll knappt på att hitta våran bil!

Det blidde lite shopping: Vattenfärger samt formar till lera inne på City gross. Fodrade gummistövlar till dagis. Stövlar åt mig (ordinarie pris 499:-, men öppningserbjudandet var 299:-) Teburk på Ica maxi, samt satsumas på City gross. Mössa med Mimmi på från HM, som dottern valde själv.


Köpte även 2 tröjor på HM för mina presentkort:


Jag fann även denna stickade tröja/klänning på Vila för 99:-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0