Vårat kök just nu...

Så här ser det ut i vårat kök just nu. Mattan och det nytorkade golvet är endast ett minne blott... Nu ligger det massa långa plankor som ska upp på vinden och golvet pryds numera av leriga fotstspår, och jag kokar av ilska... Vill att sambon ska komma hem nu så vi kan bära upp plankorna på vinden så jag kan få torka golvet, lägga på mattan och laga mat. Men mitt i alltihopa så var han tvungen att ställa upp i sista minuten på att hjälpa nån att flytta. Så nu kan vi inte göra mer än att sitta och vänta på att han ska flytta klart, åka och köpa innertak samt handla till middagen (vilket vi kommer få äta klockan 8 i kväll eller nåt)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0