Våran bil är trasig...


Våran bil är trasig! I fredags bytte sambon till vinterdäck och på lördagen så städade jag den. Sen på måndagen så gick den inte att starta! Vi koppla in en batteriladdare som fick stå på hela dagen. På tisdagen lyckades sambon inte heller starta den så han for och lånade en bil på jobbet för att vi skulle kunna bogsera bilen till verkstaden. Men just då vi skulle till att koppla bogserlinan så lyckades jag starta den! Den hostade och hoppade och rosslade, men jag fick igång den så jag körde den till verkstaden. Nu står den där och vi väntar bara på domen om vad som är fel och hur många tusenlappar det kommer att kosta. Jippie! För vi hade ju inte nog med utgifter nu ändå! *ironi*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0