Paketkalender

Jag har tagit hit min gamla paketkalender som min mamma sydde åt mig då jag var liten och som jag haft under hela min uppväxt. Nu har dottern fått ärva den, och i år ska hon för första gången få en paketkalender med små paket som jag ska slå in. Detta är vad jag har tänkt att det ska vara i paketen:

Pixiböcker, duplo lego (uppdelat i flera paket såklart), pippi pepparkaksformar, mamma mu pepparkaksformar, pippifigurer. Allt detta ska delas upp i 24 små paket och jag ser fram emot detta jättemycket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0