Klädd för höst

Så har vi haft våran första frostnatt då... I dag invigde jag mina nya höstskor som jag fick av mamma. Samt återinvigde en gammal parkas som jag hittade längst in i min garderob då vi flyttade. Jag har ingen aning om när jag köpt den eller vart den kommer ifrån, men det är min. Misstänker att det är en såndär billig ellosjacka som jag köpt för många år sedan och knapp använt. Snygg och superskön var den! Och jag som letat efter en höstparkas men tyckt att alla varit för dyra! Skönt var det också att jackan hade fleecefoder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0