Nya lampor och julpyntat

I går var vi på utförsäljning på lampaffären här i "byn", de sålde ut all belysning för havla priset! Så vi passade på att fynda lite nya lampor. Dottern hittade även en lampa till sitt rum som hon snällt frågade om hon fick köpa.


I dag har jag julpyntat med nya julgardiner och julbelysning! Tidigare då vi bodde i lägenheten så julpyntade vi knappt och julgardiner har vi aldrig haft, men eftersom jag älskar julen så har jag alltid drömt om den dagen då vi bodde i hus så jag skulle kunna få pynta och göra fint.



Denna fina ljusstake har dottern i sitt rum, den beställde jag tidigare i höstas från Jotex.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0