Chrizzy smycken


Så här har det sett ut idag då jag fotat nya smycken i fotostudion.



Mängder av nya örhängen har tillverkats i tomteverkstaden idag!


Julörhängen i modell: "Sparkling"
Dessa finns i en stor och en liten modell.
Pris stor: 80:-
Pris liten: 70:-
(Smyckena säljs i begränsad upplaga julen 2011)


1. Kopia på örhängen "Chriztmaz", men här är de ej gjorda i äkta silver utan i nickelfri silverfärgad metall.
Örhängen från kollektionen "Tindra.
Röd krackelerad glaspärla på lång kedja.
Pris 150:-

2. Örhängen "Gnistra"
Örhängen från kollektionen "Tindra.
Genomskinliga krackelerade glaspärlor på lång kedja.
Gjorda i nickelfri silverfärgad metall.
Dessa är inspirerade av "Rimfrost" örhängena, men i ett budgetalternativ.
Pris 150:-



3. Örhängen "Starz"
Örhängen från kollektionen "Tindra.
Krackelerade glaspärlor, strassrondell, stjärnor i plexiglas.
Alla delar i nickelfri silverfärgad metall.
Pris 180:-

4. Julörhängen "Julhäst"
Röda jade-kulor längst ner, lång kedja och en liten söt häst som hänger längst upp.
Pris: 100:-
Håll utkik här på Facebook, för snart lägger jag upp en tävling där du kan vinna just ett par såna här örhängen!

Nya armband har det även blivit idag! Dessa med jadepäror och dödskallar.

För att beställa maila: [email protected]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0