Världens underbaraste unge!

Jag har väldens underbaraste unge! I dag har varit en riktigt bra dag! Vi har myst,skrattat, pussats och kramats massor idag! Förmiddagen spenderades framför Bolibompa, sen efter dottern lunch så fikade vi tillsammans hela familjen! Då det var dags för dotterns middagslur så fick hon ligga i soffan medan jag kollade ikapp "4 bröllop" som jag spelat in. Och hon somnade!!! Hon somnade utan att böka omkring, utan gråt och skrik eller protester, hon bara låg där i soffan bredvid mig och somnade! Jag kollade på tv med henne sovandes bredvid mig, supermysigt! Och då hon vaknade så satt hon ett bra tag i mitt knä och bara myste. Jättekul har vi haft idag! Hon har hjälpt mig att bädda rent i sängarna och packa lite böcker i en flyttkartong, jättesöt var hon då hon gick fram och tillbaka mellan bokhyllan och kartongen och gav mig mina gamla kurslitteraturböcker. Sen har vi lyssnat på barnmusik och dansat massor! Läst böcker och kollat på bilder på vårat hus och pratat om flytten. Men det mest otroliga idag måste ändå vara att hon somnade på typ 15 minuter! Jag hann aldrig fatta vad som hände! Det brukar ju ta åtminstonde en timme till innan hon brukar somna! Jag trodde hon skojade, men hon sov verkligen! Jisses vad mycket egentid jag fick här nu på kvällen plötsligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0