Nyklippt!

Äntligen var man nyklippt! Jag har väntat såååå länge på att få klippa mig! tog en ego-dag på stan idag då jag åkte ner själv efter att ha lämnat dottern på dagis. Först klippte jag mig och sen hade jag drygt 2 timmar på mig innan jag skulle till tandläkaren. Först var jag lite orolig för vad jag skulle hitta på under de 2 timmarna, men tro mig det var inga som hellst problem! Jag strosade runt och provade kläder och hade egentid.

Före och efterbild där man ser de äckliga kluvna hårtopparna och det slitna håret, men nu är det äntligen borta!


Jag är så nöjd! Den här fisören hon vågade göra mer etapper/uppklippt runt ansiktet och jag tycker det är sååå snyggt då håret får form och ramar in ansiktet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0