Lite barnkläder


Tröjor Kappahl 29:-/styck (halva reapriset) Är så sjukt bra kvalité på denhär tröjorna, perfekta att ha på dagis! Jag var tvungen att gå in på Kappahl idag igen och köpa några fler tröjor. Dottern inviger sin nya tröja som jag köpte där förra gången, och hon var överlycklig över den i morse då hon klädde på sig! Jag gillar verkligen färgkombinationerna på dessa tröjor!

Nattlinne Kappahl med tillhörande docknattlinne 60:- (halva reapriset)


Baddräkt HM


3 pack trosor 49:- inför potträningen i sommar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0