Imse vimse spindel...

I morse då jag lämnade dottern på dagis så fick jag ta hem denhär söta spindeln! Dottern som har gjort den! Så söt! Ser dock lite obekvämt ut med spindelns ena ben som växer ut från ögat. Nu ska den packan ser varsamt med silkespapper och bubbelplats, så får vi packa upp den till halloween! Eller så får det flytta in och bo på fin-hyllan i dotterns nya rum! Jag tror iaf att jag och sambon har enats om temat för hennes rum, det blir sago-skog. Med en grön gräsmatta-matta, en taklampa som ser ut som en sol och blom-lampor på väggarna. Vi försöker hålla det mesta hemligt för dottern tills att det är klart och hon får flytta in i sitt rum. Att tapetsera och fixa i hennes rum är första prioritet då vi har flyttat in, sen blir det vårat sovrum som ska fixas, sen alla andra rummen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mamma Chrizzy

Jag är en småbarnsmamma på 30 år. I min blogg skriver jag mest om mitt vardagsliv som mamma, inredning, shopping, pyssel, smycketillverkning, tankar och drömmar.

RSS 2.0